MAANDVERGADERING De maandvergadering van de maand juni is op maandag 15 juni. Aanvang 20.00 uur in Cafe De Wiekslag. Dit is de laatste vergadering voor het zomerreces. Daarna weer in september. Komt allen!!
WEEKENDTOERRITTEN
Zondag 17 mei is de tweede weekendtoerrit, voorgereden door Jannes Mennink. De rit gaan door Noord-Nederland. Opgave hiervoor is gewenst ivm met de lunch. Koffie vanaf 09.00 uur en vertrok om 09.30 uur vanaf Clubcafe De Wiekslag. Verdere info in de TOUR-app. De volgende weekendtoerritten zijn op zondag 14 juni en 12 juli.
DINSDAGAVONDRITTEN
De dinsdagavondritten zijn weer van start gegaan. De opkomst tot nu toe is groot, zodat er meestal in 2 clubjes gereden wordt. Elke laatste dinsdag van de maand, 26 Mei, is start en finish bij Roreko. Het complete schema inclusief de voorrijders staan op de website. Houd ook de Tour-app in de gaten voor actuele tips en andere informatie. Het vertrek is altijd om 19.00 uur. Zowel bij Clubcafe De Wiekslag als Roreko. Potentiële leden kunnen twee ritten als proef meerijden. Dus ken je nog een motorrijder in je omgeving?? Maak hem lekker en lid !!!!
VIER-DAAGSE TOERRIT JULI
Na een geslaagde vierdaagse in de Eifel is er in de maand juli nog een 4-daagse rit (do t/m zo) naar het Westerwald. (Hotel Adler) Mocht je nog mee willen, laat je dan op de reservelijst plaatsen bij Jack van Eldik. Mogelijk dat er nog annuleringen komen en dan kan je mee!!! Verder info op de site.
CONTRIBUTIE
De contributie is of zal rond deze tijd weer van jullie rekeningen worden geïncasseerd. De contributie is ook voor dit jaar wederom niet verhoogd en is 25 euro gebleven. Steunende leden half geld.
CLUBKLEDING
We proberen dit jaar weer clubkleding te realiseren in de vorm van Crossshirts en Softshells. Hopelijk in de maand september beschikbaar. Er zijn nog T-shirts en Buffs te koop. Te bestellen via een mail: motorclub@antrappers.nl
JUBILEUMDRANKJE KETT’N VET
Er zijn nog een tiental flesjes “KETT’N VET” te koop voor 10 euro per stuk. Belangstelling ?? Dan even een berichtje naar de voorzitter.
NIEUWE SPONSOREN
We hebben ook weer 2 nieuwe sponsoren, te weten Arjan van der Veen Tuinen uit Witharen en Restaurant-Bar De Riete uit Dwingeloo.
Beide eigenaren zijn trouwens fervent motor- off road rijder. Hun logo’s staan wel al op de site (dubbelklikken en je wordt doorgelinkt naar hun website) en zijn vanaf de volgende editie te bewonderen op het Antrappertje (ook met doorlink)


























